TESTIMONI KURUS TAHUN BARU

Macam mana dengan AZAM KURUS TAHUN BARU tercapai belum?


Untuk yang dah tercapai,thniah semua! Yang belum, it is okay. Anda masih berpeluang untuk kurus harini. Tak perlu susah hati atau give up. Kerana as long as you ada niat untuk kurus dan masih berusaha, insyaallah peluang sentiasa ada.

So jom lihat result terbaru November sebahagian member group coaching kami.




testimoni herbalife
Siapa kata wanita berusia susah nak kurus?? Ini kisah Puan Eda. Dia antara coachee yang bermula selepas melihat perubahan kawannya yang berumur 50an yang turun 7kg. Teruja melihat perubahan, Puan Eda decide untuk bermula dan kini turun 8 kg dan mencapai ideal weight. 
testimoni herbalife
Coachee ini dari sarawak. Antara coachee yang sangat konsisten mengikuti meal plan dan tidak cheat. Turun 6 kg dalam masa 2 minggu sahaja dan shapping a lot. Perubahan dalam gambar di atas cuma dalam 30 hari. Bestkan. Anda boleh kurus dalam 30 hari.
kurus herbalife
Kak hasmiza Adalah coachee dari Kelantan. Mula program selepas melahirkan anak ke tiga. Perubahan yang ketara dan turun 9.6 kg dalam 2 bulan sahaja. Dari seorang ibu anak 3 tetiba kelihatan persis anak dara.
produk herbalife
Mira antara coachee yang diam je dalam group online. Tapi mira keep contact coach secara personal dan turun 6 kg dalam 30 hari sahaja. Paling best mira punya shapping maman kaw kaw.
testimoni herbalife
Ciktie ni adalah coaches dari Melaka. Yang bestinha ciktie ni dapat meal plan boleh makan nasi 2 kali. Ciktie turun 10 kg dalam sebulan. So siapa kata nak kurus takboleh makan nasi tueee.

produk herbalife
Ini pula tentang Nuwull. Nuwull antara coachee yang merasa Herbalife mahal. tapi kerana desperate untuk bermula disebabkan masalah kesihatan, dia decide juga untuk bermula dengan pakej percubaan 1F1 shake sahaja. Amazed dengan result 2 minggu, Nuwull decide untuk meneruskan program dan kini turun 18kg dan berjaya mencapai target berat yang diingini.

produk herbalife
Anisah antara coachee yang pernah menggunakan Herbalife semasa belajar. Suka dengan produk tetapi terputus produk beberapa tahun lepas disebabkan kekurangan bajet ketika belajar. Kini mencari Herbalife semula di IG, decide untuk jadi ahli dan turun 13.5 kg dan sudah mencapai ideal weight sekarang.
produk herbalife
Myra antara coachee yang sangat komited dengan meal plan. Mendapat perubahan yang sangat luar biasa. Turun 15 kg dan paha mengecil dengan cepat.
kurus dengan herbalife
Ira antara coachee yang komited ikut meal plan. Jenis rajin sangat eat clean. Kini turun turun 14kg.

Banyakkan  beza SEBELUM dan SELEPAS mereka. Mereka cuma mengikut coaching dan meal plan yang diberikan. Tanpa COACHING dan MEAL PLAN YANG PERSONALIZED, ia tidak akan berhasil.

Jika mereka boleh, Anda juga boleh mendapat result yang sama seperti mereka. Hubungi kami jika anda serius untuk KURUS.

Tekan sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang PROGRAM KURUS 30 HARI


Sertai Program Kurus 30 Hari Sekarang


WHATSAPP SEKARANG 


0169450897
0169450897
0169450897



FACEBOOK: Najihah che seman

Instagram: @coach.diet_jiha