KEPENTINGAN AIR UNTUK KURUS

TIP MINUM AIR CUKUP


Ramai orang pada masa kini kurang minum air kosong yang cukup.
 Malah ada yang dalam hidup hanya mengambil air manis dan langsung tidak minum air kosong. Perkara ini bukan sahaja menjejaskan kesihatan tapi juga menyebabkan susah turun berat badan.

Air mempunyai banyak fungsi dalam badan manusia.

KEBAIKAN AIR KOSONG

  1. Tinggikan metabolisma badan
  2. Buang toxin dalam badan. Bila kurang toxin, badan lebih mudah turun berat badan.Tanda banyak toxin adalah bila kita penat, pening atau lemah.
  3. Tinggikan immune system. 
Pengalaman coach handle Program Kurus. Peserta yang  minun air cukup, lebih mudah untuk turun berat. Wow bestkan! Air kosong dahla murah.

BETUL KE BAHAYA MINUM AIR BANYAK? 

Setiap 25 kg berat akan memerlukan 1 liter air. Jika anda berat 75 kg, minimun air yang diperlukan adalah 3 liter. Tapiiiii

Untuk dapatkan penurunan berat yang lebih awesome, coach biasa galakkan 4 liter sehari. 

Dan secara praktikalnya, pada masa kini, ramai orang mengalami masalah kesihatan disebabkan oleh kurang air. Dan jarang sekali jumpa kes orang sakit disebabkan terlebih air melainkan jika ada penyakit peparu berair dan buah pinggang. Pesakit ini biasa perlu minum amount air yang sangat limited.

TIP MUDAH MINUM AIR

Antara tip yang boleh membantu minum air yang cukup.
  1. Pastikan ada botol yang besar dan bawak ke mana-mana sahaja anda berada.Apabila botol air di depan hidung kita, lebih mudah untuk kita ingat.
  2. Sangat digalakkan ada botol air yang ada straw besar. Straw akan membantu kita menyedut lebih banyak tanpa kita perasan.
  3. Untuk bukan penggemar air kosong, boleh letak perahan lemon atau limau nipis atau apa-apa yang anda suka. Tapi pastikan ia sihat. Tip ni nampak simple tapi sangat berkesan taww!
    Produk herbalife
    Botol air coach. Kosong sebab cepat je minum guna botol yang ada straw.

Untuk yang berminat nak KURUS DENGAN HERBALIFE, boleh hubungi 

WHATSAPP  0169450897


COACH JIHA 0169450897