TIP KURUS DENGAN HERBALIFE


Pakej kurus herbalife



Ramai orang bila sebut nak kurus, kawan kawan akan sarankan menggunakan Herbalife. Tapi ada juga yang skeptikal sebab dengar dengar tentang Herbalife mahal. Ada juga yang bagitahu berat kawan yang guna Herbalife tak turun pum. Ada juga yang kata bila kurus akan gemuk semula. So yang mana satu betul ni?

TIP KURUS SIHAT
TIP DIET SIHAT
TIP DIET MUDAH


Okay. So saya jawab dulu beberapa persoalan yang bermain di fikiran anda.

HARGA HERBALIFE MAHAL ? BETUL KE?



Tahukah anda ramai coachee saya juga bermula dengan saya dalam keadaan seperti anda.
Rasa Herbalife mahal dan buat keputusan bermula juga disebabkan desperate?

Dan bila sebulan menyertai coaching, mereka terus bertukar 360 darjah dan rasa Herbalife sangat murah!

Contohnya jika anda bermula program basic dengan kami, anda akan dapat shake sebagai breakfast dan dinner. TAKPERLU UNTUK BELANJA LAIN UNTUK MAKAN PAGI DAN MALAM.
So kat situ dah SANGAT JIMAT dan MUDAH

Selain tu juga,bila join program kami secara serius dan memulakan tabiat makan yang sihat, automatik kita tidak berbelanja makan jajan, biskut, roti atau makan kedai secara mewah. Dan anda akan perasan duit belanja harian jauh lebih jimat.  Sebab sebelum ni kita banyak berbelanja pada kos kos makan benda ringan secara tidak sedar. Dan paling best bila kita mula jalani hidup yang sihat, immune system kita meningkat dan kurang kos perubatan dikeluarkan.

Ada juga sesetengah yang rasa Herbalife mahal sebab ingin membeli banyak produk sekaligus. Sedangkan anda boleh BERMULA DENGAN PAKEJ MENGIKUT KESESUAIAN BAJET ANDA. Even pakej basic sahaja pum boleh turun dengan berkesan. Yang penting ada coach dan ikut meal plan yang kita beri.
Tak perlu advance produk untuk bermula. Bila berpuas hati nanti, anda boleh decide untuk tambah sendiri produk lain ikut keperluan.


KAWAN MAKAN HERBALIFE TAK KURUS PUM?

Herbalife ni bukan pil kurus yang telan terus kurus. Tapi herbalife adalah WEIGHT MANAGEMENT NO 1 DI DUNIA. Weight management.

Produk yang sama boleh turun berat. Produk yang sama boleh membantu anda maintain berat. Dan produk yang sama boleh membantu anda naikkan berat badan.

Yang berbeza cara dan meal plannya. Oleh itu jika anda menggunakan Herbalife, tanpa ada coaching, biasa memang tidak mendapat result yang berkesan. Itu sebabnya Herbalife Malaysia tidak pernah memberi kebenaran untuk menjual Herbalife di mana mana kedai, atau website online yang tidak menyediakan service coaching. 

Sebab sangat penting untuk DAPATKAN COACHING DARI HERBALIFE COACH.
Saya sendiri ada ramai coachee yang pernah menggunakan Herbalife sebelum ni tanpa coach. Tak turun. Dan mula skeptikal dengan produk. Tapi disebabkan desperate untuk kurus dan melihat kawan berkesan menggunakan Herbalife, mereka decide untuk bermula sekali lagi. Dan mereka sangat kagum mudahnya turun dengen coaching.


MAKAN HERBALIFE KURUS SEKEJAP NANTI NAIK SEMULA. BETUL KE?

Ini juga sama. Sebab takde coaching dan tak faham konsept untuk turun atau maintain bila capai ideal weight. Jangan risau benda ini DIJAMIN TIDAK BERLAKU pada anda jika anda ikut coaching dengan kami. Anda akan diberi meal plan maintain berat selepas capai ideal weight nanti. Dan dalam pemerhatian saya 95% coachee saya yang graduate dari Elite Coaching kekal berat badan mereka. Misi coaching kami KURUS DAN KEKAL KURUS. 

HERBALIFE NI SESUAI UNTUK SEMUA KE?

Ye. Betul Herbalife sesuai untuk semua. Cuma untuk orang menyusu ada cara menggunakan Herbalife ketika menyusu. Jika untuk wanita hamil, juga ada cara untuk menggunakan Herbalife ketika hamil. Kanak kanak pum boleh minum. Lelaki pum boleh minum. Orang tua lagi wajib minum. It is about good nutrition. Cuma ADA GUIDELINE DAN CARA BERBEZA. Semua tu boleh diperolehi dengan bertanya pada coach Herbalife yang bertanggungjawab pada anda.

HERBALIFE ADA SIDE EFFECT KE?

Ye ada. Bila kita beri badan kita good nutritiom setiap hari, side effect yang akan kita perasan adalah BADAN MAKIN BERTENAGA. KULIT MAKIN CANTIK. PINGGANG MAKIN SELIM. Dan BAJU MAKIN LONGGAR.  Berikut adalah result sebelum dan selepas coachee di bawah coaching saya.










Tekan link di sini untuk melihat lebih banyak testimoni.

So dah ready  untuk bermula?

TIP KURUS SELEPAS BERSALIN
TIP KURUS DALAM PANTANG
TIP KURUS DALAM 30 HARI
TIP DIET DENGAN BETUL




Whatsapp 01694508987Whatsapp 01694508987Whatsapp 01694508987