ALOE VERA MANGO/ MANDARIN/ HERBALIFE


Ni antara produk Herbalife yang feveret saya.:)

1)F1 Nutritious Meal SHAKE - Yang ada balance nutrients untuk kegunaan tubuh setiap hari. Sangat best minum sebagai breakfast setiap hari,

2)️Teamix Lemon Hibiscus - Yang sangat awesome untuk increase metabolisma, bantu pencernaan, bantu eliminate toxins, dan bagi tenaga pada badan.

3) F3 Whey Protein - Rahsia badan cantik, PROTEIN yang sangat awesome ni.

4)Aloe Vera- Saya akan cerita detail lebih dalam posting ini.

 ALOE VERA HERBALIFE


Aloe ni daripada pokok Aloe Vera, yang sangat bagus dengan untuk  kesihatan usus, sedapkan perut, lancarkan pencernaan.



 RASA LETIH, KURANG SEGAR, MENGANTUK, SETIAP KALI LEPAS MAKAN?


Siapa rasa selepas makan, dia akan rasa mengantuk dan lemau. Kita rasa benda itu biasa tapi sebenarnya jenis makanan yang kita makan menyebabkan kita lemau, letih, mengantuk dan tidak bertenaga.

Gaya hidup stress, makanan kurang fiber, makanan tak seimbang dan tak sihat, makanan bergula tinggi, berlemak tinggi, makanan berproses yang menyebabkan usus kita terbeban.

Makanan yang sepatutnya member kita nutrisi dan tenaga sebaliknya menjadi bebanan kepada usus kita. Itu yang menyebabkanb common penyakit sekarang kanser usus, usus tersumbat dan usus pecah.
 

FUNGSI ALOE VERA HERBALIFE

    1)Aloe herbalife membantu sistem pencernaan kita untuk lebih lancar regardless gaya hidup kita macam mana pum. 
     
    2)Mengandungi organic nutrients, natural enzymes, vitamins, minerals, amino acids, & aloe vera. 
   
    3)Mengandungi chamomile & antioxidants untuk melawan kesan negative toxins & penuaan. 

4)Tingkatkan penyerapan nutrients.


Malah siapa yang minum aloe akan mendapat penyerapan shake yang lebih maximum.

 KISAH SAYA DAN ALOE VERA HERBALIFE


aloe vera mango


Pada awal tahun saya ambil herbalife, aloe vera masih tiada di Malaysia. Ketika masuk Malaysia beberapa tahun selepas itu, saya agak sombong dengan aloe. Yela, saya rasa saya tiada masalah dengan pencernaan dan sebagainya. Tapi pada masa itu saya sangat pelik dengan ibu saya yang sangat sukakan aloe.

Selepas berkahwin dan bersalin, badan saya mula ada pelbagai masalah angin. Tersalah makan buah atau makanan berangin, memang taufan satu badan. Pada masa tu, saya mula menghargai nikmatnya aloe vera. Ia betul- betul menyelesakan perut saya dan membuatkan masalah angin kurang. Memang aloe benar benar membantu hidup saya lebih sihat.

Dan sekarang, herbalife dah keluarkan bermacam-macam perisa. Ada aloe vera Mango, Mandarin dan Original. Aloe vera mango sangat syokkkk. Masam manis memang sempurna. Dan sekarang ini antara produk feveret saya.

So banyak-banya produk Herbalife memang semua saya guna, tapi priority yang memang TAKKAN TINGGAL, 

F1 SHAKE, ALOE, TEAMIX, WHEY PROTEIN



  APA SEBENARNYA KESAN ALOE?

Healthy digestion. Usus sihat, badan pum lebih sihat. Membantu turunkan berat badan lebih berkesan, Bila sistem pencernaan tak lagi terbeban dan kena kerja kuat nak digest makanan kita, weight loss progres pun lebih lancar.

Aloe juga adalah produk detox. Bila detox kita senang kurus, kulit cantik, bila dan badan rasa sihat dan segar. Aloe ni kira menyihatkan usus. Usus sihat membantu penyerapan nutrisi, kurangkan craving dan boleh mempercepatkan penurunan berat badan.

So amacam? Bestkan aloe. Tapi sekiranya anda mencari cara berkesan untuk turunkan berat badan, aloe sahaja tidak membantu. Ia bukan produk utama unduk kurus.

HUBUNGI 0169450897 untuk dapatkan pakej utama untuk kurus.

KURUS 30 HARI SURIKURUS ONLINE COACHING 
✔️ Turun Berat 5-50kg
✔️ Group Coaching Wanita sahaja

✔️ Mealplan PERSONALIZE MUDAH
✔️ Coaching Group yang supportive
✔️ Kelas Kurus Online
✔️ Food Diary Checking, HomeWork
✔️ Recognitions and Reward
✔️ 100% ONLINE & EFFECTIVE
💯 turun berat bagi yg ikut guideline .
.
TENTANG PROGRAM KAMI
Kurus Tanpa stress
Tak wajib masak/eat clean
Tak wajib bersenam
Kurus Tanpa Berlapar
🍚 Boleh makan NASI setiap hari
✔️ Boleh makan masakan Melayu
.
.
Start Now 📲0169450897
30 DAYS TRIAL AVAILABLE.
⚫️ Herbalife Coach
⚫️ ONLINE Weight Loss Coaching, MUDAH & BERKESAN