PROGRAM KURUS 30 HARI

Nak kurus, dah guna pelbagai cara tapi tak jadi. 

Nak kurus tapi asik laparje. 

Nak kurus tapi bila diet, turun seciput pastu cepat je naik balik. 

Nak kurus tapi sibuk je memanjang. Nak pergi gym tak sempat. Makan pum tak sempat jaga. Rembat apa yang ada di depan mata. 

Bosan dah diet langgar dinding. Bosan bosan bosan. Huhu. Bila nak kurus kale hari hari gini. 

Jika anda merasai pengalaman di atas, anda mungkin orang yang sesuai untuk join coaching ini. 


APA YANG ANDA AKAN DAPAT DENGAN PROGRAM KURUS 30 HARI DENGAN HERBALIFE?


  1.  PRODUK HERBALIFE UNTUK KURUS


KENAPA MESTI GUNA PRODUK HERBALIFE?


herbalife

Boleh ke diet tanpa guna produk? Ia. Sudah pasti anda boleh diet tanpa produk. Tapi dalam coaching 30 hari ini, kita menggunakan produk Herbalife. Jujur coach katakan ia bukan mudah untuk kita kurus dalam keadaan situasi hari ini gaya hidup dan pekerjaan yang sangat sibuk. Bestnya diet dengan Herbalife ni, ia memudahkan kita kurus dalam apa jua situasi kita harini.

Ia sesuai untuk
Wanita bekerja yang sibuk
Surirumah yang sibuk uruskan anak anak
Pelajar yang sibuk kelas dan selalu makan di cafe.
 Wanita yang tak sempat exercise
Wanita yang malas masak dan tak suka eat clean.

Kita boleh kurus tanpa berlapar. Kita boleh kurus tanpa abaikan kesihatan. Kita boleh kurus dalam keadaan kita kekal bertenaga walaupum makan kurang dari biasa. Dan ia sangat memudahkan!. 

Kita tak perlu fikir nak makan apa pagi dan malam. Cuma shake sahaja dan kita boleh dapat result hanya dalam 30 hari. Dan paling syok anda tak wajib exercise. Dan tak wajib eat clean tawww! Kalu nak buat, sudah pasti jauh lebih baik.

KEBAIKAN PRODUK HERBALIFE


Rendah kalori tinggi nutrisi.

Makanan pada hari ini banyak yang tidak sihat. Sangat sukar untuk kita dapatkan makanan yang sihat yang rendah kalori dan bernutrisi. Herbalife shake cuma 100kcal dan ia ada tinggi nutrisi. So apabila kita guna produk Herbalife, tak perlu risau dan bersusah payah nak cari makanan sihat. Minum je shake pagi dan petang dan anda dapat nutrisi yang diperlukan badan.

Herbalife diiktiraf sebagai weight management no 1 dunia.

Herbalife adalah diiktiraf meal replacement no 1 di dunia. Dan juga Weight Management No 1 di dunia. Produk yang sama boleh membantu kita turunkan berat dan produk yang sama juga membantu kita kekal kan berat kita dengan mudah.


Berada di lebih 90 buah negara di seluruh Dunia.

Herbalife berada lebih 90 buah negara dalam dunda. Ia membawa maksud ia melepasi lebih 90 buah kementerian kesihatan. Produk terbukti selamat jika digunakan dengan cara yang betul dan ada coaching dari Herbalife Coach yang diiktiraf.


Terbukti selamat. 


Untuk mengetahui sesuatu produk itu selamat atau tidak, ia memerlukan untuk berada 10 tahun dalam pasaran. Kenapa? Supaya kita dapat lihat kesan side effect sesuatu produk. Dan Herbalife telah berada lebih 37 tahun dalam pasaran dan telah ramai yang menggunakan herbalife di dunia. Dan tidak pernah ditarik balik dari pasaran mana mana negara berikut. Coach sendiri dah guna 10 tahun sebagai breakfast pagi setiap hari. Dan I am look younger at 30. Ace aceh. Angkat bakul lakk


Sesuai dengan lifestyle kita hariini.

Herbalife sangat mudah dan praktikal dengan lifestyle sekarang kita sangat sibuk dan tak sempat jaga makan atau exercise. Bila anda dah ada produk ni, anda tak perlu risau terlebih kalori, tak perlu risau lapar, dan tak perlu risau risiko kekurangan zat.
 Produk herbalife ada banyak jenis. Bukan semua perlu untuk turun berat.  Dan jika budget anda limited, anda boleh consult coach bertanya pakej yang sesuai dengan anda mengikut bajet anda. Jangan risau penggunaan herbalife yang betul sangat menjimatkan.



2)PERSONALIZE MEAL PLAN

Selain dari produk, anda juga akan diberikan meal plan yang bersesuaian dengan keperluan badan anda. 

Meal plan setiap orang tidak sama. Ada orang perlu makan nasi 2 kali utk turun berkesan, ada orang perlu makan sekali sehari. Semua itu akan disediakan apabila anda mula program dengan kami. Dan bestnya anda dijamin tidak akan berlapar dengan meal plan kami.


3)RESULT ADALAH JAMINAN PULANGAN WANG  

100% anda dijamin akan kurus jika ikut guide dan coaching kami. Result hanya dalam 30 hari.


4)PEMANTAUAN BERPANJANGAN

Sepanjang coaching 30 hari, peserta mesti update berat secara weekly untuk kita monitor penurunan. Dari situ kita akan tunjuk dan guide cara bagaimana turun berat dengan lebih cepat. Kita betulkan yang mana salah. Ramai coaches terkejut bila ikut program kerana tak sangka mudahnya nak kurus dengan cara yang betul dan tanpa berlapar sekalipum.


5)TIP KURUS DAN KEKAL KURUS SAMPAI BILA BILA

 Tip dan ilmu ni paling mahal. Kenapa coach cakap macam tu? Sebab ramai orang boleh kurus dengan herbalife tapi tak ramai orang boleh kekal kurus. Coaching kita sangat special sebab kita design untuk guide anda kurus dan kekal kurus sampai bila bila walaupum anda stop produk. Ilmu ini jarang sekali diajar oleh coach Herbalife yang lain. Sepanjang program 30 hari, kita akan fokus bentuk habit makan sihat dan tip kurus yang praktikal untuk diamalkan sepanjang hidup anda. Tanpa stress. Tanpa berlapar. Tanpa menyeksa diri.


6)SOKONGAN MOTIVASI DAN GROUP SUPPORT.

Antara benda yang penting adalah group environment yang support each other. Dan dalam Coaching 30 hari, kita ada komuniti online yang akan saling menginspirasikan satu sama lain.. Group support ini sangat penting pada harini sebab kebanyakan dari kita tidak mempunyai support untuk hidup sihat dari environment kita. Ramai sahabat sahabat kita lebih suka mengajak kita makan makan dan makan daripada menjaga makan untuk kesihatan

SOALAN LAZIM TANYA COACH


1)Berapa harga produk Herbalife?

Harga produk Herbalife berbeza mengikut pakej. Boleh whatsapp 0169450897 untuk ketahui pakej yang sesuai mengikut keperluan badan anda, lifestyle dan juga budget. Jangan risau. Harganya affordable untuk semua.

2)Berat akan naik semula ke jika berhenti ambil produk?


Jangan risau. Jika anda join coaching kami, anda akan diberi tip untuk turun berat dan kekal kurus sampai bila-bila walaupum stop produk. Tip ini mahal yang tidak anda akan dapati dari coach herbalife di luar sana.


3)Boleh ke nak beli produk sahaja tapi taknak join coaching?


Boleh je cuma produk Herbalife ni hanya berkesan jika ada pemantauan coach. Orang yang membeli bukan dari coach herbalife bukan sahaja tidak akan mendapat result tapi juga  berisiko mendapat produk tidak ori yang akan merosakkan buah pinggang.



So Jom Mula Herbalife disini dengan Coach Jiha:)








Boleh check testimoni di sini

Sertai Program Kurus 30 Hari Sekarang


WHATSAPP SEKARANG 


0169450897
0169450897
0169450897



FACEBOOK: Najihah che seman

Instagram: @coach.diet_jiha