CARA GUNA HERBALIFE UNTUK KURUS CEPAT

CARA MAKAN HERBALIFE UNTUK KURUS

Ada orang tanya saya boleh ajar saya guna produk herbalife? Produk dah ada tapi tak tahu cara guna...."

Ada juga yang tanya kenapa bila makan herbalife, badan makin naik? Saya makin lapar?

Ada juga yang tanya kenapa berat saya tak turun turun? Apa salah saya? Saya dah guna pelbagai produk Herbalife?

Ada juga yang dah guna Herbalife lebih 1 tahun tapi tak turun langsung? 


Ramai sangat yang tanya. Dah berhabis banyak tapi takde hasil. Siap ada lagi tanya even benda basic seperti

  • CARA BUAT SHAKE HERBALIFE 
  • CARA GUNA HERBALIFE
  • TIP KURUS DENGAN HERBALIFE
  • PANTANG KETIKA MINUM HERBALIFE


 Macam macam. Siap main belasah je cara makan. Kesian tengok. Semuanya adalah disebabkan menggunakan Herbalife tanpa coaching. Ramai tanya untuk tahu bagaimana cara turun berat yang betul. Cara guna yang betul untuk dapat result seperti coachee saya.


Malangnya semua persoalan persoalan ini saya tidak boleh jawab jika anda bukan direct coaching atau bukan customer saya. Sebab saya tidak tahu bagaimana anda menggunakan herbalife, apa yang anda makan dan apa yang anda lakukan.


Setiap orang mempunyai metabolisma berbeza. Metabolisma ni macam engine herbalife. Ada orang perlu makan banyak. Ada orang perlu makan sedikit. Semua benda tu kita akan kirakan personalized mengikut individu punya keperluan. Meal plan yang tidak tepat tidak akan membantu anda turun berat dengan berkesan.

 Soalan soalan di atas ini saya hanya boleh jawabkan untuk coachee saya secara tepat. Kerana dari awal hingga akhir saya monitor progress penurunan mingguan mereka. Even meal check harian pum  kita beri. Dan Herbalife produk memang tidak berkesan tanpa guidance dan coaching dari coach dari awal. Dan tiada jawapan yang fit untuk setiap permasalahan. Ia bergantung pada individu.



Ada orang perlu guideline menyusu.

Ada orang perlu guideline kurus selepas pantang
Ada orang ada gaya hidup yang aktif
Sebab itu pentingnya anda bermula Herbalife dengan coaching dari awal.

Untuk kurus dengan berkesan, ia bukan bergantung berapa banyak produk Herbalife yang anda amik. Tapi ia bergantung kepada GUIDELINE, MEAL PLAN & COACHING YANG PROPER.

Sama juga dengan persoalan berat plateau. Berdasarkan pengalaman saya coaching orang kurus lebih 10 tahun, plateau sebenarnya ada banyak punca. Biasa untuk coachee under coaching saya, ia jarang berlaku sebab banyak komunikasi antara coach dan coachee dari awal. 

JIKA ANDA BELUM ADA COACH, SAYA SUGGEST ANDA UNTUK BERMULA DENGAN HERBALIFE COACH.

Anda tidak perlu langgar dinding. Anda tidak ada risiko diet yoyo. Anda tidak perlu gugel meal plan.

Everything is given. Coaching is complementary dengan pembelian produk. Dan bestnya jika anda bermula dengan coaching surikurus kami, anda dijamin kurus tanpa berlapar.

Dalam pek percubaan Program Kurus 30 Hari, anda akan mendapat:

- Progress turun berat badan. Bukan hanya boleh turun berat, tapi pakej inchloss sekali!
- Produk Herbalife 
- Jurulatih (Coach) Pengurusan Berat Badan
- Pelan Pemakanan Sihat (Personalised meal plan) & mealplan sangat mudah untuk anda ikut
- Pemantauan dan Follow Up
- Support Group sebagai Sokongan Motivasi
- Kelas Kurus Online
- Reward 

PILIHAN PRODUK HERBALIFE UNTUK KURUS

tip kurus


Tentang pemilihan produk untuk individu, ia bergantung pada keperluan masing masing. Boleh whatsapp untuk detail program dan pakej harga.



Saya sediakan beberapa pilihan pakej yang anda boleh bermula mengikut bajet anda. Yang pasti, dengan coaching yang saya berikan, anda boleh kurus dengan JIMAT, MUDAH & BERKESAN. Takperlu ribuan ringgit untuk bermula.

Even dengan penggunaan Formula 1 Herbalife sahaja, anda boleh kurus TANPA BERLAPAR, MUDAH dan BERKESAN. 

Apakah kesan yang saya boleh dapat apabila saya mulakan Program Kurus 30 Hari?

- Badan lebih cergas, bertenaga & ringan.
- Progress turun berat badan dari minggu pertama. 
- SHAPING SHAPING SHAPING!! Bukan hanya sekadar turun berat atau melihat KG menurun, tapi badan pun susut dengan sihat & seimbang!
- Kulit lebih sihat
-Pencernaan lebih selesa
- Kurang craving/keinginan pada makanan manis dan yang tidak sihat.
- Rasai sendiri!!

*Hasil produk tidak tipikal, berbeza mengikut individu
*Produk tidak bertujuan untuk mencegah/mendiagnos apa-apa penyakit


INGIN MULAKAN SEKARANG?



Siapa yang perlu mulakan program Herbalife?


Orang yang sukar turun berat badan Lelaki dan wanita Orang berusia Orang yang tak nampak gemuk, tapi sendiri tahu yang kena kurus untuk sihat Orang yang nak sihat Orang yang tak nak guna bahan kimia atau cara tak sihat untuk kurus Orang yang mencari solusi untuk ubah gaya hidup sihat Orang yang nak turunkan lemak sahaja, tanpa turunkan berat Orang yang tak overweight/obes, tapi nak kempiskan perut atau kecilkan lengan/peha



Sertai Program Kurus 30 Hari Sekarang