KURUS DENGAN HERBALIFE


TIP KURUS DENGAN HERBALIFE

TIP BELI HERBALIFE

TIP KURUS SIHAT 

TIP KURUS CEPAT DAN BERKESAN


Ramai juga yang bertanya di mana nak beli Herbalife sebenarnya.
Ramai yang tahu produk herbalife sangat berkesan. Tapi sebenarnya

BELI PRODUK HERBALIFE DARI COACH HERBALIFE BARU BERKESAN. 

Pernah tak dengar orang bercakap keburukan product Herbalife. Bahaya herbalife kesan makan jadi gini gitu. Ada juga kata berat naik mendadak bila stop produk. Ada kata berat tak turun. Biasanya isi begini disebabkan mereka mendapatkan produk dari website online yang menjual murah atau juga tumpang ahli kawan. Tanpa ada coaching dan guide.


SO, DI MANA NAK BELI HERBALIFE?



Yang penting kena tahu nak beli Herbalife PERLULAH DARI COACH HERBALIFE YANG SAH.

Elakkan beli dari medium yang tidak ada manusia atau tak nampak manusianya, sebab kalau mcm tu siapa nak guide makan produk?

Boleh hubungi kami Coach Jiha 0169450897 untuk mulakan.

Our Profile:
Instagram @coach.diet_jiha

Boleh check Testimoni Kurus 2017 2018 di sini


Persoalannya, boleh ke kurus dengan produk Herbalife sahaja?

Tahun 2017 adalah tahun lambakan bekas- bekas pengguna Herbalife menghubungi saya untuk mendapatkan coaching kurus. Kebanyakan mereka tidak mendapat result daripada produk Herbalife. Malah ada juga yang buang shake herbalife kerana tidak boleh minum kerana cara yang salah.

Berikut adalah beberapa story cerita daripada peserta coach yang sebelum ini pernah menggunakan Herbalife tanpa coach tau beli di website lelong.

Shake herbalife
Puan solehah ni antara peserta coach yang umur lewat 40an. Pernah menggunakan Herbalife tanpa coach dan tiada result. Apabila melihat sahabatnya Tuan Anizam kurus dengan Herbalife, Puan Solehah ragu kerana sudah pernah mencuba Herbalife dulu dan gagal. Namun dia yakin kegagalan itu disebabkan tiada coach yang guide cara yang betul. Sekarang dia mengikuti program kurus dan turun 10KG.  Dan sekarang Puan Solehah berjaya mantain kan berat walaupum sudah stop Herbalife disebabkan kewangan.

Gambar kurus


Ini adalah testimoni tuan Anizam yang turun 23kg. Juga asalnya disyorkan kawan untuk membeli herbalife lebih murah dengan website online yang jauh lebih murah. Namun ragu dengan produk fake dan yakin kepentingan coaching untuk kurus, tuan Anizam teruskan program yang sah
hingga turun 23KG. Dan Anizam kekal kurus dengan meal plan maintain yang coach berikan selepas mencapai ideal weight.

testimoni kurus
Aishah adalah antara peserta yang sebelum ni tidak mendapat proper coaching. Beli Herbalife banyak dan makan sebotol je baki produkt terus bang. Alhamdulillah selepas dia sendiri serius dan ada proper coaching , Aishah turun 17.5KG.

Aishah antara peserta yang agak laju turun disebabkan sangat comited ikut meal plan yang kita beri.

KENAPA KENA AMBIL PROGRAM HERBALIFE DENGAN COACH HERBALIFE SAHAJA


Nak turunkan berat badan sehingga ideal weight adalah journey yang panjang. Bukan mudah kalu nak kurus seorang diri tanpa sokongan coach dan support system. Ramai orang diet tapi sekerap jalan kerana tiada support. Tapi sebaliknya apa yang anda akan dapat bila follow Program Kurus 30 Hari,

A) Coach akan suggest program yang sesuai berdasarkan berat, usia dan cara hidup. Ada pelbagai produk Herbalife yang ada di pasaran. Dan bukan semua anda perlukan So saya akan consult untuk guide produk apa yang anda perlukan. Click sini untuk mengetahui jenis produk herbalife.

B) Coach akan ajar cara bancuh shake sedap. Ramai orang buat cara yang salah menyebabkan shake tak sedap. Shake tak sedap menyebabkan weight loss journey anda tidak menyeronokkan dan sukar turun. Tak perlu risau, coach akan adjust flavour dan rasa sampai jadi feveret.

C)Coach bagi kalori personalize untuk turun berat. Setiap orang kalori berbeza.


D) Coach bagi meal plan specific setiap individu based on BMR. BMR ni berbeza taww setiap orang.

E) Coach akan adjust meal plan kalu peserta lapar. Lapar akan menyebabkan penurunan otot bukan lemak

F) Coach akan beri meal plan untuk disesuaikan dengan lifestyle dan keselesaan peserta.

G) Coach akan check Meal anda untuk pastikan portion yang betul. Tersalah portion akan menyebabkan penurunan tidak berkesan.

I)Coach akan jawabkan pertanyaan personal dan group 24jam.

F)Coach akan pastikan diet anda adalah fokus kepada bentuk makanan yang sihat forever. Ini penting bagi pastikan berat yang anda turun kekal sampai bila- bila.

G) Kita juga menyediakan Support System menerusi wasap dan FB di mana di situ akan ada kelas dan guide yang complete untuk membantu turunkan berat badan. Sokongan sesama member di dalam group akan memberi motivasi dan sharing sesama sendiri.

F) Kita juga akan ada update WEEKLY PENURUNAN setiap peserta. Dari situ coach akan monitor penurunan everyone. Dan akan diberi langkah pembaikan untuk pastikan result best.

Bayangkan berapa banyak saya akan fokus pada anda sekiranya anda menjadi Coachee saya. Bukan hanya beli produk begitu je tau. Anda umpama mendapat JURULATIH PERIBADI TANPA PERLU BAYAR EXTRA. Beli Herbalife dari kami je dah cukup dapat semua.

Apa yang anda dapat ALL ABOVE TANPA BAYARAN TAMBAHAN. Tak perlu bayar kos untuk coaching. Cukup beli Herbalife dengan kami dan anda akan dapat semuanya.

Bayangkan betapa ruginya anda sekiranya anda beli herbalife dari mana-mana website/penjual yang tidak coach.

WHY NEED HERBALIFE COACH?


A) To get THE RESULTS! Produk tanpa result adalah sia-sia. Dan anda akan terus mencuba pelbagai produk demi produk tanpa mengetahui cara kurus yang betul. Ruginya beli herbalife harga mahal tapi tiada coach.

B) Produk dari Herbalife Coach  adalah benar-benar tulen. Banyak produk di website yang dijual murah adalah produk tiruan dan pengambilan produk tiruan akan memberi kesan bahaya tubuh badan. Ada juga produk tersebut diimport dari negara luar dan produk di luar negara kebanyakan tidak mempunyai sijil halal.

Adakah anda sanggup mengambil risiko hanya untuk mendapatkan murah sedikit dan menyebabkan buah pinggang rosak?

NAK BELI HERBALIFE DENGAN MURAH

HERBALIFE MURAH

Boleh bincang dengan coach. Ada caranya untuk dapat murah secara sah. 


Kami dah bantu ratusan orang turun berat dengan sihat. Ramai yang beli Herbalife dari tempat lain tapi tak dat result. Last-last cari kami juga. Anda tak perlu ulang kesilapan mereka.

Mulakan Herbalife di sini. :)


HUBUNGI 0169450897 untuk dapatkan produk / mulakan program Herbalife

0169450897
0169450897
0169450897

FOLLOW INSTAGRAM : @coach.diet_jiha untuk update terkini.