DIET HERBALIFE MALAYSIA

Alhamdulillah,Bersyukur dan terharu sangat bila ada antara mereka berkongsi tentang perubahan luar biasa selepas

TIP KURUS DENGAN HERBALIFE

TESTIMONI KURUS DENGAN HERBALIFE

TIP DIET UNTUK KURUS

kurus cepat
Antara perbualan dialog dengan kakak Hasmiza. Antara coachee yang ada good attitude. Agak mudah sebab kakak ni sangat mendengar kata. Memang ikut je meal plan coach bagi bulat bulat. Kalu ada kenduri pape, terus consult tanya macam mana diet pergi kenduri.

Kalu time dia short duit, jujur berterus terang je bgtahu tak sempat duit. Takde gap. Tiada rahsia. Memang senang sangat guide dia.

herbalife
Paling best sekarang sejak amik F3, shapping kaw kaw. Suami mesti bangga isteri makin slim selepas bersalin. Bukan je  tolong belanja shake. Siap tolong orderkan lagi. So suwittt. Moga rumahtangga kekal hingga di syurga. Ni gambar kak hasmiza sekarang.




kurus
Ni dialogue dengan kak Azimah.
Awal awal dulu dia jenis banyak tanya sangat sebelum mula.

Dan bila mula program, dia asik mengadu lapar dan lapar. Pening taw sebab takpernh coachee lapar pelik macam dia😅.

Selain tu dia keep question saya punya credibility. Knowledge saya yang saya guide. Macam curious tambah skeptikal. Haha.

Tapi lama lama relationship jadi elok. Jadi smooth. Walaupum kilo dia agak liat turun, tapi dia konsisten. Dia mula adapt untuk terima benda baru yang saya ajar.

Masyaallah harini dia turun 8 kg dan shapping masyaallah sangat power. Baju uniform nurse  habis longgar. Masya allah. Her story really inspire me become better coach everyday.

Ini gambar kak azimah sekarang.
Kurus herbalife


Ramai tanya saya bagaimana 

CARA DIET HERBALIFE AGAR BERHASIL
CARA MINUM HERBALIFE MALAYSIA
CARA MAKAN HERBALIFE UNTUK KURUS CEPAT

Semua ni kita akan ajar dalam coaching kurus.

Dengan setiap pembelian Produk Herbalife melalui kami, anda akan dapat  

1. Personalize mealplan. Kami kira KHAS ikut keperluan badan anda. Untuk ibu menyusu, kami akan bagi meal plan ibu menyusu bagi memastikan susu tidak drop.

2. Whatsapp Group Coaching dimana semua peserta akan bergaul, share resipi, share tips kurus, share tips menyusu, dan banyak lagi. Intense Coaching di Whatsapp ni yang membuatkan ramai Coachee turun dengan BERKESAN DAN SERONOK.

3. Saya beri HOMEWORK mingguan pada Coachee. Yes saya beri homework, saya check homework anda, supaya anda dapat turun berat dengan seronok! Homework ni sangat membantu untuk membentuk habit makan yang sihat dan pada masa yang sama dapat hadiah,

4. Kelas makanan mingguan. Banyakkkkkkk yang anda akan belajar. Kita akan belajar tentang kalori, tentang kumpulan makanan, tentang bagaimana nak pilih kalori yang sihat, bagaimana nak pilih jenis makanan yang boleh kenyang lagi lama, bagaimana nak dapat spesifik perut kempis?

5. Facebook Group untuk bergaul dengan community yang diet sihat yang lebih besar. Kat situ ada banyak resipi masakan sihat, kelas tambahan tentang nak kurus, kelas tambahan lain-lain. Situ ada banyak boleh dijadikan rujukan.

Bayangkan berapa banyak saya akan fokus pada anda sekiranya anda menjadi Coachee saya. Bukan hanya beli produk Herbalife tau. 
Anda umpama dapat JURULATIH PERIBADI TANPA PERLU BAYAR EXTRA. Tak payah beli Herbalife lepas tu bayar yuran Gym pulak. Beli Herbalife dari kami je dah cukup untuk dapat semua.

Kena faham, anda dapat ALL ABOVE TANPA BAYARAN TAMBAHAN. Tak perlu bayar saya asing sebagai coach anda. Cukup anda beli produk Herbalife dari kami, anda akan dapat semuanya. :)

Mereka sudah dan anda bila lagi?
Mahu bermula sekarang?

WHATSAPP 0169450897
WHATSAPP 0169450897
WHATSAPP 0169450897


Herbalife Malaysia