HARGA PAKEJ HERBALIFE


Produk Herbalife ada banyak jenis. Yang mana yang paling penting? Produk mana yang sesuai dengan anda?



Herbalife ada Formula 1, tea mix, Formula 3, Aloe, Omega 3, TC formula, Fiberr, CR7 dan banyak lagi.

Tapi tahukah anda, untuk kurus dengan berkesan, anda tidak perlukan semua produk tersebut. Anda boleh pilih ikut yang mana paling penting dan yang mana ikut kemampuan.

Ada orang ada bajet lebih. Boleh pilih pakej premium. Ada orang ada bajet minimun, takperlu risau Formula 1 sahaja, anda boleh kurus.

Untuk kurus dengan berkesan, ia bukan bergantung berapa banyak produk Herbalife yang anda amik. Tapi ia bergantung kepada GUIDELINE, MEAL PLAN & COACHING YANG PROPER.

Dan yang paling bestnya bila anda bermula di sini, coach akan bagikan meal plan yang kita akan kirakan based on bmr anda dan gaya hidup anda.



Boleh ke tiru je meal plan kawan?


Unfortunately meal plan setiap orang tak sama. Ada orang perlu makan lebih. Ada orang perlu makan kurang. Ibarat senang nak faham. Viva perlukan minyak yang kurang daripada hilux. Jika meal plan tidak tepat, bukan sahaja tidak turun tapi anda juga berisiko untuk naik berat badan lebih cepat.

Yang pasti, anda boleh kurus dengan MUDAH  & BERKESAN bersama penggunaan produk Herbalife dengan SuriKurus Online Coaching.

Pastikan dapatkan Herbalife original dari coach Herbalife untuk mendapatkan kesan optimun. Jika anda belum mempunyai coach, oleh whatsapp saya 0169450897  atau tekan SINI untuk bermula.

PRODUK HERBALIFE UNTUK KURUS


Tentang pemilihan produk untuk individu, ia bergantung pada keperluan masing masing. Boleh whatsapp saya di 0169450897 untuk detail program dan pakej harga.

Saya sediakan beberapa pilihan pakej yang anda boleh bermula mengikut bajet anda. Yang pasti, dengan coaching yang saya berikan, anda boleh kurus dengan JIMAT, MUDAH & BERKESAN. Takperlu ribuan ringgit untuk bermula.

Even dengan penggunaan Formula 1 Herbalife sahaja, anda boleh kurus
TANPA BERLAPAR, MUDAH dan BERKESAN.