PRODUK HERBALIFE MALAYSIA UNTUK KURUS

"Coach, berapa harga tc formula? Saya nak turun berat dengar kata tc ni bagus untuk kurus"

"Coach saya nakbeli tea mix. Nak turun 15 kg?"
Antara soalan femes saya terima. Ramai salah faham fikirkan Herbalife ni macam ubat kurus. Telan je boleh kurus. Tapi sebenarnya tak.


produk herbalife

PRODUK HERBALIFE UNTUK KURUS


Herbalife shake adalah meal replacement. Ia boleh digunakan untuk kurus dengan berkesan jika ada meal plan yang tepat dan coaching yang rapat. Amik mana mana produk Herbalife tanpa penggunaan yang betul, meal plan yang personalized tidak akan membantu untuk turunkan berat dengan berkesan, Tapi jika anda ada meal plan dan coaching yang betul, even 1 jenis produk herbalife sahaja dah cukup untuk bantu anda turun 5-15kg. Kebanyakan customer saya bermula dengan pakej basic sahaja dan mereka boleh upgrade selepas berpuas hati dengan kesan mereka dalam 30hari.

Ini antara coachee saya yang turun lebih 10kg dengan bermula pakej basic dan ikut meal plan Surikurus,




Untuk pakej dan detail program, boleh whatsapp saya 0169450897 atau tekan SINI.

BAGAIMANA CARA GUNA HERBALIFE

BAGAIMANA CARA BANCUH HERBALIFE

BAGAIMANA CARA MINUM SHAKE


Biasa awal awal prospek aka tanya saya bagaimana meal plan saya? Boleh makan nasi berapa kali? Boleh makan ayam? Boleh makan buah?

Banyak persoalan di kepala mereka. Semua detail meal plan, cara guna dan sebagainya jangan risau, Kita akan explain detail selepas produk sampai.

Meal plan setiap orang berbeza beza. Ada orang boleh kurus dengan makan nasi sekali, Ada orang boleh kurus dengan makan nasi 2 kali. Yang pasti dalam coaching saya, anda boleh kurus dengan makan nasi hari hari.

Ada coachee menyusu akan dapat meal plan ibu menyusu
Ada coachee jenis aktif pergi gym akan dapat meal plan orang yang aktif
Ada coachee yang dalam pantang akan dapat meal plan pantang untuk elak susu drop.
Yang pasti setiap dari kita tak sama dan kita perlu meal plan dan coaching yang berbeza.

Tu pentingnya anda membeli Herbalife dari Coach Herbalife untuk dapatkan guideline yang betul dan coaching yang rapat, Anda beli produk dan dapat coaching secara percuma. Tiada extra charge!

DAPATKAN HERBALIFE DI SINI INCLUSIVE COACHING : 0169450897


PROGRAM KURUS 30 HARI 
KURUS DENGAN HERBALIFE SURIKURUS COACHING 

WHATSAPP : 0169450897
IG: @coach.diet_jiha


Klik sini tentang Senarai Produk Herbalife

Klik sini tentang Program Turun Berat Herbalife