PENGEDAR /AGENT /STOKIS HERBALIFE MALAYSIA

Saya merupakan pengedar Herbalife Malaysia sejak 2009. Saya juga adalah Coach Kurus Herbalife dengan pengalaman hampir 10 tahun. 


Secara dasarnya saya telah membantu ratusan orang turun berat dan kekal kurus dan sihat.

Ini adalah merupakan profile saya.

Coach Jiha
No talefon: 0169450897
Service: Coach turun berat badan online di seluruh Malaysia.
Instagram: coach.diet_jiha
Facebook: Najihah Che Seman


  • Telah berpengalaman hampir 10 tahun sebagai coach kurus
  • Berjaya menurunkan masalah buncit selepas bersalin dan maintain berat dengan sarapan sihat Herbalife lebih 9 tahun.
  • Saya menyediakan ONLINE COACHING di seluruh Malaysia termasuk Singapore dan Brunei.
  • Tidak kira di mana anda berada, anda boleh menyertai Coaching Online dengan saya.
  • Saya menyediakan meal plan personalized pada BMR anda dan meal plan tersebut mudah dan flexible.

  • Merupakan HEADCOACH dalam COMMUNITY ONLINE COACHING
Jika anda mencari

AGENT/ STOKIS HERBALIFE KELANTAN
AGENT/ STOKIS HERBALIFE TERENGGANU
AGENT/ STOKIS HERBALIFE Kuala Lumpur
AGENT/ STOKIS HERBALIFE KUANTAN
AGENT/ STOKIS HERBALIFE MELAKA
AGENT/ STOKIS HERBALIFE JOHOR
AGENT/ STOKIS HERBALIFE PENANG


Anda boleh hubungi saya. Tak kira di mana anda betada, anda boleh kurus secara berkesan dengan kami 100% ONLINE.

Berkesankan ke Online Coaching? Boleh ke kurus?


Team kita berjaya menurunkan lebih 200kg setiap bulan dengan coaching online ini.
Program ini direka untuk khusus wanita yang sibuk, banyak komitmen. Jaminan pulangan wang jika tidak berhasil.

Nak join Program Kurus dalam 30 hari? 

Whatsapp Coach Jiha 0169450897  untuk dapatkan




Testimoni Kurus coachee saya di sini .

Anda boleh lihat lebih testimoni di ig saya coach.diet_jiha.